Дорожнє покриття тут вже давно було у вкрай поганому стані, тож, аби хоч якось поліпшити ситуацію, було прийняте рішення про проведення аварійних ремонтів на найбільш проблемних відрізках траси. Тут відразу працюють декілька бригад "Автомагістралі-Південь" та RDS — найпотужніших підрядних організацій Служби відновлення у Харківській області. Застосовуючи спеціальні механізми дорожні робочі, зрізають асфальт на пошкоджених ділянках, зачищають заглиблення та заново вкладають асфальтобетонну суміш. Рух ділянкою на час ремонтних робіт не перекривали, організувавши об’їзд вільною смугою. Просимо всіх учасників руху зважати на дорожні знаки, що попереджають про проведення ремонтних робіт, знизити швидкість та бути обережними й уважними.
Під час обстеження та оцінки технічного стану дороги державного значення фахівці Служби відновлення звернули увагу на те, що одна із водопропускних споруд, що використовуються для відведення води у природних низинах, вже вичерпала свій ресурс та становить небезпеку для транспорту, що рухається цією трасою. У збудованої ще у 1951 році труби вже сплив експлуатаційний термін придатності. Будь-якої миті на дорозі могло утворитися провалля, що загрожувало б зупинкою руху на магістралі міжнародного рівня. Вона є основною транспортною артерією області, яка забезпечує військові та гуманітарні потреби регіону. Фахівцями Служби було прийняте рішення про гільзування наявної труби із подальшим бетонуванням пустот цементним розчином. Таке рішення в умовах відсутності фінансування дозволить продовжити експлуатаційний термін споруди та забезпечити сталий проїзд міжнародною трасою.
ОРДЕР (Дозвіл)
Одним із пріоритетних завдань Служби автомобільних доріг у Харківській області є контроль та перевірка належної якості дорожніх робіт. На всіх етапах виробничого процесу лабораторія Служби здійснює відбір матеріалів для подальших випробувань у лабораторних умовах.
Цього року планувалося розпочати роботи з капітального ремонту ділянки дороги від с. Новий Коротич до смт Пісочин, але вторгнення окупантів на наші землі змусило відкласти ремонт. Наразі проводимо аварійний ремонт ділянок з найбільшою руйнацією дорожнього покриття загальною протяжністю 2 км. Цей вимушений захід забезпечить тимчасовий, але якісний проїзд.
Укравтодор не запроваджує сезонні обмеження руху для вантажівок загальною масою до 40 тонн у денну пору доби при підвищених температурних показниках повітря.
У прямому ефірі телемарафону телеканалу Суспільне, начальник Служби Андрій Алексєєв розповів про нинішню ситуацію на державних дорогах Харківської області.
У зв’язку із хакерською атакою на українські інформаційні системи, постраждав і наш офіційний сайт Служби. Зараз сайт знаходиться у процесі оновлення.
Впродовж цієї зими на території Харківської області спостерігається поєднання різних форм атмосферних опадів (туману, дощу, снігу), з різкими перепадами температур від плюсової до мінусової температури та надмірною вологістю, що прискорює появу новоутворених руйнувань та деформацій дорожнього покриття і уникнути цього неможливо. Тобто, узимку дорожнє покриття найбільше страждає від впливу погоди і особливо це помітно після відлиги.
Під час брифінгу 28 листопада, регіональний координатор Програми розвитку ООН у Харківській області Світлана Карпінська повідомила, що в рамках проекту «Прозорість та доброчинність у публічному секторі», який фінансується ПРООН та Міністерством закордонних справ Данії, було запропоновано для громадських організацій грант на проведення моніторингу ремонтів доріг, що були виконані в 2016 – 2017 роках в Україні.