Відповідно до Антикорупційної програми Служби відновлення, затвердженої наказом від 25.08.2023 № 232, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області прагне співпрацювати з діловими партнерами, які здійснюють свою діяльність законно та етично, взаємодія з якими не несе корупційних ризиків для Служби відновлення.
Антикорупційна програма – це стратегічний документ, який визначатиме процес управління корупційними ризиками у діяльності Служби відновлення, встановлює правила, стандарти і процедури щодо виявлення, протидії та запобігання корупції, виконання якого сприяє формуванню негативного ставлення працівників державних органів та юридичних осіб до корупції.
Робочою групою з оцінювання корупційних ризиків досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище Служби відновлення, проведено аналіз та ідентифікацію ризиків та заходів з їх мінімізації.
За результатами оцінки, в середовищі Служби відновлення ідентифіковано 74 корупційних ризики та визначено заходи щодо їх мінімізації. За кожним заходом мінімізації закріплено виконавців, термін та індикатор виконання.
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі – Служба відновлення), відповідно до Методології управління корупційними ризиками у діяльності Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, затвердженої наказом Служби відновлення від 04.05.2023 №92, організовано та проведено публічне обговорення проєкту Антикорупційної програми та Реєстру ризиків Служби відновлення.
У разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, особи, яким надійшли такі пропозиції, зобов'язані невідкладно вжити таких заходів:
У разі коли Вам стали відомі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) вчинених працівниками Служби автомобільних доріг у Харківській області за наявності обґрунтованого переконання, що інформація є достовірною, ви можете повідомити інформацію поштою, електронною поштою, на «гарячу» телефонну лінію або іншими засобами зв’язку. Звертаємо увагу, що повідомлення, які надходять через електронну пошту Служби, направляються з підписом у сканованому вигляді.