Дорожнє покриття тут вже давно було у вкрай поганому стані, тож, аби хоч якось поліпшити ситуацію, було прийняте рішення про проведення аварійних ремонтів на найбільш проблемних відрізках траси. Тут відразу працюють декілька бригад "Автомагістралі-Південь" та RDS — найпотужніших підрядних організацій Служби відновлення у Харківській області. Застосовуючи спеціальні механізми дорожні робочі, зрізають асфальт на пошкоджених ділянках, зачищають заглиблення та заново вкладають асфальтобетонну суміш. Рух ділянкою на час ремонтних робіт не перекривали, організувавши об’їзд вільною смугою. Просимо всіх учасників руху зважати на дорожні знаки, що попереджають про проведення ремонтних робіт, знизити швидкість та бути обережними й уважними.
Наступного тижня розпочинаємо аварійні ремонтні роботи на шляхопроводі поблизу міста Первомайський, у зв’язку із чим рух спорудою буде повністю перекрито, а об’їзд влаштовано місцевою дорогою.
Під час обстеження та оцінки технічного стану дороги державного значення фахівці Служби відновлення звернули увагу на те, що одна із водопропускних споруд, що використовуються для відведення води у природних низинах, вже вичерпала свій ресурс та становить небезпеку для транспорту, що рухається цією трасою. У збудованої ще у 1951 році труби вже сплив експлуатаційний термін придатності. Будь-якої миті на дорозі могло утворитися провалля, що загрожувало б зупинкою руху на магістралі міжнародного рівня. Вона є основною транспортною артерією області, яка забезпечує військові та гуманітарні потреби регіону. Фахівцями Служби було прийняте рішення про гільзування наявної труби із подальшим бетонуванням пустот цементним розчином. Таке рішення в умовах відсутності фінансування дозволить продовжити експлуатаційний термін споруди та забезпечити сталий проїзд міжнародною трасою.
Відновлення — це стійкість країни, яка можлива завдяки стійкості тих, хто будує. Зусилля людей у нашій команді продовжують забезпечувати експорт і військову логістику та відновлювати житлові будинки, аби люди поверталися додому. Далі розповідатимемо історії наших героїв — тих, хто будує та тих, для кого будуємо.
Міст на автомобільній дорозі Р-79 був зруйнований для того, аби загальмувати просування ворога на початку повномасштабного вторгнення. Після того, як українські військові відкинули росіян, відразу почалися роботи з відновлення споруди, адже саме цією дорогою проходить один із найбільш важливих логістичних маршрутів.
Шляхопровід на автомобільній дорозі державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на початку повномасштабного вторгнення був розташований безпосередньо на лінії розмежування. Внаслідок бойових дій він був вщент зруйнований. Почали відбудову споруди майже одразу після звільнення території. На сьогодні ми завершили відновлення — міст повністю збудований. Процес відбудови контролював незалежний інженер-консультант та технічний нагляд. Продовжуємо облаштовувати підходи до шляхопроводу та прокладати асфальтобетонне покриття. Наступним етапом нанесемо дорожню розмітку та встановимо відповідні дорожні знаки. Споруду побудували з урахуванням сучасних навантажень. Рух новим шляхопроводом відкриємо вже восени.
З метою збереження автомобільних доріг на період аномальних підвищень температури повітря з 1 липня 2024 року тимчасово вводимо сезонне обмеження для руху великовагового транспорту. Цього вимагають Закони України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги» та постанова КМУ № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування». Задля збереження дорожнього покриття вантажівкам заборонено рухатися при температурних показниках повітря більше +28 градусів за Цельсієм. Заборона стосується транспорту фактичною масою понад 24 т і навантаженням на вісь понад 7 т. Перечекати спекотний період водії можуть на майданчиках для тимчасової стоянки в смугах відведення автомобільних доріг та біля об’єктів дорожнього сервісу. На автомобільних дорогах загального користування державного значення встановлено відповідні заборонні дорожні знаки та інформаційні щити. Про застосування зазначених обмежень та місць розміщення тимчасових майданчиків проінформували дотичні органи виконавчої влади та асоціації автомобільних перевізників. Обмеження не застосовуються для транспортних засобів, які використовуються для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та транспортних засобів, що здійснюють перевезення небезпечних, швидкопсувних вантажів, живих тварин і птиці, військових вантажів, товарів подвійного призначення та/або майна, що використовується для потреб оборони та інше. Умови та режими тимчасових обмежень будуть переглядатися в залежності від прогнозованої та фактичної температури повітря. Обмеження по часу буде встановлюватись залежно від районування території України та з урахуванням дії комендантської години.
Цей міст довелося підірвати ще у лютому 2022 року, коли російські війська намагалися захопити якомога більше української землі. Наші сапери спрацювали ювелірно та підірвали лише два прогони, аби можна було якомога швидше та з мінімальними затратами відновити споруду. Після того, як ЗСУ відігнали росіян, першочерговим завданням Служби відновлення стало влаштування тимчасової переправи поруч зі зруйнованим шляхопроводом. Два модульні мости для цього в рамках гуманітарної допомоги отримали від норвезького уряду. Тож, скерувавши рух транспорту через тимчасову переправу, мостовики взялися за ремонт зруйнованої споруди. Довелося повністю замінити дві прогонові будови та дві опори, а також капітально відремонтувати всі інші конструкції з урахуванням сучасних навантажень. На відбудованій споруді було влаштовано сучасне автономне освітлення на основі сонячних панелей, а також перильні та бар’єрні огородження, нанесено розмітку.
Від світанку до сутінків тут працюють відразу декілька бригад підприємства "Автострада” та техніка – асфальтоукладальники, грейдери, катки та автомобілі, що підвозять гарячу асфальтобетонну суміш.
З понеділка, 13 травня, в Україні стартує Тиждень безпеки дорожнього руху, який проводиться в рамках Другого Десятиліття дій з забезпечення безпеки дорожнього руху 2021–2030 рр., проголошеного Резолюцією Генеральної Асамблеї ООН А/74/L.86 "Підвищення безпеки дорожнього руху в усьому світі", за ініціативою Міністерства охорони здоров’я України. Основна його мета – це реалізація дій та зусиль, спрямованих на підтримку безпеки дорожнього руху задля зменшення рівня аварійності, а разом із тим смертності на дорогах та травматизму.