Відкрито рух на шляхопроводі біля с. Губарівка. Усі роботи завершено.
9 січня начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець ознайомив голову ХОДА Юлію Світличну з результатами будівництва мосту на автошляху Харків - Охтирка, який з’єднує Харківську та Сумську області.
Будівництво шляхопроводу через залізничну колію поблизу села Губарівка Богодухівського району розпочалося у травні 2017 року. Жителі області чекали на новий міст 10 років: старий шляхопровід, побудований у 1962 році, жодного разу не ремонтувався і був зруйнований та демонтований у 2007 році. Об’їзна дорога через селище Полкова Микитівка збільшувала шлях на 7 км, з яких 4 км були вщент зруйновані.
«З сьогоднішнього дня рух через шляхопровід поновлено. Тепер потрібно їхати не 4 км по бездоріжжю, в об’їзд селами, а 55 метрів по якісному сучасному мосту», - сказала Юлія Світлична. Керівник області підкреслила, що ремонт шляхопроводу - лише один з етапів капітального відновлення дороги Харків - Охтирка. «Траса - у вкрай поганому стані та потребує негайного ремонту. Але для того, щоб дорога могла функціонувати повноцінно, спочатку потрібно було відновити міст. У цьому році будемо ремонтувати трасу. Маємо повну підтримку Президента Петра Порошенка в цьому питанні - в державному бюджеті закладені кошти на роботи», - розповіла Юлія Світлична.
«Затягувати не будемо. Люди довго чекали на якісні дороги. Завдяки ініційованій Президентом децентралізації, сьогодні громади мають достатньо коштів, щоб власними силами відновлювати дороги. І вже маємо результат - у минулому році ми відремонтували в області втричі більше доріг, ніж у 2016-му. Підходимо до цього комплексно - вперше за багато років на Харківщині ремонтуємо та будуємо мости», - зазначила керівник області.
За словами начальника Служби автомобільних доріг у Харківській області Євгена Зражевця, жителі регіону постійно зверталися до дорожників з проханням відновити Губарівський шляхопровід. «Дорога Харків-Охтирка - одна з найбільш інтенсивних в області. Її навантаження складає до 20 тисяч автомобілів на добу. Цей потік вплинув і на стан об’їзної дороги, вона зіпсувалася. У минулому нам довелося відремонтувати ділянку дороги в Полковій Микитівці», - розповів Євген Зражевець .
Він зауважив, що Губарівський шляхопровід став наймасштабнішим проектом програми відновлення мостів області. «У 2016 році за особистим дорученням Юлії Світличної ми підготували програму відновлення штучних споруд області. Вона запрацювала в 2017 році. До неї увійшли три споруди - міст через Сіверський Донець в Ізюмі, шляхопровід поблизу Пісочина та Губарівський шляхопровід, практично збудований заново. Було змінено його параметри: довжину збільшено з 43 м до 55,3 м, ширину - з 6,8 м до 9,5 м. Це забезпечить зручність, комфорт та безпеку руху», - зауважив начальник САД.
За словами головного інженера компанії-підрядника «Містдевелопмент» Сергія Охоти, строк експлуатації споруди - 50 років.
Прес- служба САД у Харківській області