Напередодні вдень майже по всій області потроху сніжило, а під вечір в південно-східній частині області почалися вже більш інтенсивні опади у вигляді мокрого снігу, що вщухли приблизно опівночі. Температура була близько нуля. Аби не допустити ускладнень руху, підрядні організації Служби відновлення весь цей час контролювали ситуацію. На маршрути вийшли:
Перший снігопад, що накрив Харківщину сьогодні вночі, був доволі інтенсивним – опади у вигляді мряки та мокрого снігу почалися напередодні ввечері, а опівночі засніжило вже всю область. На ранок четверга опади ще тривали. Долати наслідки циклону підрядники Служби відновлення розпочали відразу, використовуючи усю необхідну техніку.
В Ізюмському районі на Харківщині ремонтуємо ділянки дороги. Мешканці громад, через які пролягає дорога, без перебільшення називають шлях «Дорогою Життя». Нею до найгарячіших ділянок фронту йде військова техніка, транспортують поранених та доставляють людям гуманітарну допомогу та ліки. Дорога, крім того, є одним з евакуаційних маршрутів для жителів Борівської громади.
Дорожнє покриття тут вже давно було у вкрай поганому стані, тож, аби хоч якось поліпшити ситуацію, було прийняте рішення про проведення аварійних ремонтів на найбільш проблемних відрізках траси. Тут відразу працюють декілька бригад "Автомагістралі-Південь" та RDS — найпотужніших підрядних організацій Служби відновлення у Харківській області. Застосовуючи спеціальні механізми дорожні робочі, зрізають асфальт на пошкоджених ділянках, зачищають заглиблення та заново вкладають асфальтобетонну суміш. Рух ділянкою на час ремонтних робіт не перекривали, організувавши об’їзд вільною смугою. Просимо всіх учасників руху зважати на дорожні знаки, що попереджають про проведення ремонтних робіт, знизити швидкість та бути обережними й уважними.
Під час обстеження та оцінки технічного стану дороги державного значення фахівці Служби відновлення звернули увагу на те, що одна із водопропускних споруд, що використовуються для відведення води у природних низинах, вже вичерпала свій ресурс та становить небезпеку для транспорту, що рухається цією трасою. У збудованої ще у 1951 році труби вже сплив експлуатаційний термін придатності. Будь-якої миті на дорозі могло утворитися провалля, що загрожувало б зупинкою руху на магістралі міжнародного рівня. Вона є основною транспортною артерією області, яка забезпечує військові та гуманітарні потреби регіону. Фахівцями Служби було прийняте рішення про гільзування наявної труби із подальшим бетонуванням пустот цементним розчином. Таке рішення в умовах відсутності фінансування дозволить продовжити експлуатаційний термін споруди та забезпечити сталий проїзд міжнародною трасою.
З метою забезпечення безпеки руху транспорту та пішоходів в межах населених пунктів, на автомобільній дорозі Р-46 Харків – Охтирка підрядні організації поновлюють розмітку пішохідних переходів та наносять осьову лінію для позначення напрямку.
На автомобільній дорозі М-29 Харків – Красноград – Перещепине – Дніпро, в межах Красноградського району, на штучній споруді дорожники працюють над заміною аварійного деформаційного шва. Задля безпечного та безперебійного проїзду транспортних засобів на час проведення аварійних робіт, поруч із штучною спорудою, підрядні організації влаштовують технологічний переїзд.
Підрядні організації приводять до ладу міст, який забезпечує логістичне сполучення Харкова з Донецькою областю.
Розпочато поточний ремонт на дорозі Р-78 Харків – Зміїв – Балаклія – Гороховатка в межах міста Харків. Внаслідок високої інтенсивності руху(понад 15 тис. автомобілів на добу)проїзна частина дороги зносилася. Підрядні організації Служби відновлення зараз перевлаштовують асфальтобетоне покриття автошляху.
Розпочато роботи з капітального відновлення 9 мосту в Харківській області. Виконуємо роботи з демонтажу пошкодженої конструкції та влаштовуємо будівельні майданчики.