СОУ 42.1-37641918-087:2019 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства, ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна №1 від 01.09.2019р. та зміна №2 від 01.03.2022р. до нього,
здійснення технічного нагляду під час
будівництва об’єкта архітектури. Основні вимоги проектування та інших нормативно-будівельних вимог.
СОУ 42.1-37641918-087:2019 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства, ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна №1 від 01.09.2019р. та зміна №2 від 01.03.2022р. до нього,
Постанова Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2007р. № 903 Порядок здійснення технічного нагляду під час
будівництва об’єкта архітектури. Основні вимоги проектування та інших нормативно-будівельних вимог.
СОУ 42.1-37641918-087:2019 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства, ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна №1 від 01.09.2019р. та зміна №2 від 01.03.2022р. до нього,
Постанова Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2007р. № 903 Порядок здійснення технічного нагляду під час
будівництва об’єкта архітектури. Основні вимоги проектування та інших нормативно-будівельних вимог.
СОУ 42.1-37641918-087:2019 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства, ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна №1 від 01.09.2019р. та зміна №2 від 01.03.2022р. до нього,
Постанова Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2007р. № 903 Порядок здійснення технічного нагляду під час
будівництва об’єкта архітектури. Основні вимоги проектування та інших нормативно-будівельних вимог.
(ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Стартували роботи з капітальної відбудови ще одного мосту, який був зруйнований внаслідок повномасштабного вторгнення наприкінці лютого 2022 року. Це 15-ий міст, який капітально відбудовуємо на Харківщині.
Вчора пройшов брифінг за участю начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області Андрія Алексєєва і директора ДП «Дороги Харківщини» Ігоря Турченка.
Підрядні організації приводять до ладу дороги державного значення, наразі проводяться локальні роботи з аварійного ремонту дефектів асфальтобетонного покриття. Працюємо гарячим асфальтобетоном.
СОУ 42.1-37641918-087:2019 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього господарства, ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна №1 від 01.09.2019р. та зміна №2 від 01.03.2022р. до нього,
Постанова Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2007р. № 903 Порядок здійснення технічного нагляду під час
будівництва об’єкта архітектури. Основні вимоги проектування та інших нормативно-будівельних вимог.
Підрядні організації приводять до ладу мости, які у зв’язку зі значним терміном експлуатації та високою інтенсивністю руху зазнали руйнувань. Щоб забезпечити безперебійний та безпечний проїзд виконуємо наступні роботи: